10 Mayıs 2013 Cuma

web tasarım

Safiyyah Muhammed (barış ve Allah'ın selam ona olsun) bir çok nazik ve düşünceli kocası vardı rağmen, o her zaman olumlu o ilk Peygamber'in ev katıldı, özellikle onun diğer eşlerinden bazıları tarafından kabul edilmedi. Bu bir keresinde, Peygamber (barış ve Allah'ın selam ona olsun) Safiyyah ağlayan bulduğu Enes ile ilgilidir. O sorunun ne olduğunu sordum, o Hafsah kötüleyici 'bir Yahudi kızı' olarak onu tarif ettiğini duydum yanıtladı. Peygamber (barış ve Allah'ın selam ona olsun) diyerek yanıt verdi, "Kesinlikle vardır kesinlikle Peygamber (Harun) kızı ve amca bir Peygamber (Musa), web tasarım ve size doğru küçümseyen olmak için orada ne kadar, kesinlikle Peygamber (Muhammed) ve karısı? " Sonra dedi Hafsah için, "Ey Hafsah, Allah'tan korkun!" Peygamber Safiyyah 'in deve topal gitti Safiyyah ve Zainab bint Cahş ile bir yolculuğa eşlik etti sonra. Zainab ekstra bir deve vardı ve o Safiyyah vermek olsaydı Peygamber sordum. Zainab "Ben Yahudi kadın vermek gerekir!", Diye karşılık verdi Peygamber öfke onu uzak döndü ve dedi şeyi karşı olduğunu göstermek için iki ya da üç ay boyunca onunla bir ilgisi olmazdı. Bazı üç yıl sonra, Muhammed (barış ve Allah'ın selam ona olsun) onun son hastalık iken, Safiyyah derin ve içtenlikle onun için hissettim. "Ey Allah'ın Elçisi," dedi, "Ben size yerine acı oldu ben olsaydım" dedi. Eşleri bazıları, hangi Peygamber çapraz yaptı ve o bağırdı birbirlerine göz kırptı "Vallahi, o gerçeği konuştu!" Halen Peygamber (barış ve Allah'ın selam ona olsun) ölümünden sonra zorluklar yapıldı. Bir kez o sahip olduğu bir slavegirl Emir el müminin Ömer gitti ve dedi ki, web tasarım "Emir el müminin! Safiyyah Şabat seviyor ve Yahudiler ilişkisi var!" Ömer bu konuda Safiyyah sordu ve dedi ki, "Allah bana Cuma ile yerini beri Şabat sevdim değil, ve ben sadece akrabalık ile ilgili kime için bu Yahudiler ile ilişkileri korumak." O Ömer için yalan taşımak için sahip ne olduğunu ona slavegirl sordu ve kız cevap verdi, "şeytan!" Safiyyah "Git, serbest" dedi. Safiyyah yaklaşık dört yıldır Peygamber ile oldu, o Peygamber (barış ve Allah'ın selam ona olsun) öldüğü zaman henüz yirmi bir oldu, ve bir sonraki için bir dul olarak yaşadı otuz dokuz yıl, (Allah onu memnun olabilir) altmış yaşındayken, 50 AH ölüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder