22 Nisan 2013 Pazartesi

SRC Belgesi

Sadece ses değil, 270 sürücüleri ülkedeki en kötü sürücüsü hangi. Onlar acıklı demektir. Flaşör omuz ya da bir polis üzerinde oturan bir araba varsa o kilometrelerce bir yedek oluşturur üzerine çekti birisi vardır. Dahilerin yanıp sönen ışıklar büyüleniyorlar. Perşembe gece iş bıraktı zaman SRC Belgesi ve Rockvile de yağmur yağıyordu, ve bir kez yol ıslaktı Rockville geçmiş var, ama yağmur yok. 270 Ben ve ötesinde vardı tweny mil gridlocked edildi. Bir 40 - 45 Arası dakikalık gidip nedeniyle ıslak yol bir saat ve 45 dakika dönüştü. Kötü Amerika'da sürücüleri. bir direksiyon var, aynalar ve pedallar bir çift. Buralarda çoğu sürücü için bir el olmadan uzay mekiği faaliyet karmaşıklığı benzer var. ülkedeki trafik sürü artı en cana kötü tıkanıklık eşittir. Ben DC sürücülerin sizin değerlendirme ile anlaşmak zorunda. Los Angeles'ta yaşayan rağmen, iki yer arasında Washington alan ve seyahat iş ve aile için her iki ayda bir bir yerli duyuyorum. Los Angeles trafik sadece korkunç olsa da, DC trafik kötüdür ve fark (District çıkmaz sokağı gibi bütün bunlar genellikle kötü yollarda ek olarak) bu DC sürücüleri, çok daha kötü olduğunu. Belki LA yıllardır bir "araba kültürü" vardı ve biz ağır trafik nispeten barış içinde birleştirme için kullanılır çünkü. Ayrıca, keder DC bölgesinde yaya olmak. Trafik yaya bir yaya geçidi geçmeye izin soğuk durduğunda yakınları, Los Angeles özellikle SRC Belgesi beni ziyaret ettiğinizde, onlar sadece şaşırıyorlar. Ben DC içindeki bir şey görmedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder